گرماتاب

Wiki Article

افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

بنابراین میزان آلودگی در هیترهای تابشی بسیار پایین و ناچیز میباشد. همچنین جهت استفاده از هیترهای تابشی برقی تنها به برق تکفاز خانگی نیاز است.

برای مکش هوای لازم جهت ایجاد احتراق در محفظه احتراق و خروج محصولات احتراق بکار می رود.

هیتر گازی جت هیتر جت هیتر برقی جت هیتر گازی جت هیتر گازوئیلی هیتر گلخانه هیتر برقی هیتر تابشی بخاری کارگاهی دستگاه یخ ساز صنایع دام و طیور و آبزیان تجهیزات جوجه کشی دستگاه جوجه کشی دستگاه پَرکن طیور تجهیزات برق صنعتی اینورتر و مبدل برق ماشین آلات و تجهیزات زیست محیطی تجهیزات ضدعفونی و تصفیه آب ازن ژنراتور

نیاز کمتر به فضای اضافی: برای نصب هیترها نیاز به فضای زیادی نیست و این امکان را به کاربر می‌دهد که در فضای محدودی هم سیستم گرمایشی را نصب کرد.

بیشتر هیترهای تابشی برقی موجود در بازار، مصرف خانگی داشته و در فضاهای بسته و یا فضاهای باز با ابعاد کوچک استفاده می‌شود. در ایران به اینگونه دستگاهها گرماتاب برقی صنعتی گفته میشود. حال اگر فضای بازی با ابعاد بزرگتر وجود داشته باشد و یا سوله صنعتی نیاز به تامین گرمایش داشته باشد که در آنها امکان لوله کشی گاز وجود ندارد میبایست از گرماتاب برقی صنعتی استفاده نمود. بسیاری از رستوران‌ها از این دستگاه در فضای باز استفاده نموده و به آن گرماتاب رستورانی برقی نیز گفته میشود.

تجربه گرماتاب نصب و راه اندازی هزاران دستگاه هیتر تابشی با برند ثبت شده گرماتاب تضمین ادعای کیفیت محصولات تولیدی ما می باشد.

گرماتاب استفاده از گرماتاب سالن ورزشی اهمیت بسیار زیادی برای عملکرد بهتر بازیکنان دارد.

لوله‌های توزیع: این لوله‌ها برای توزیع حرارت در فضاها و اجسام ساختمان استفاده می‌شوند. آنها دارای جریان آب مناسب بوده و قابلیت نصب در دیوارها، سقف و زمین را دارند.

این امکان در فصول سرد سال یا شب‌های خنک به افراد می‌دهد تا از فضاهای باز بهره‌مند شوند.

اين دستگاه‌ها با استفاده از بست‌هاي ويژه سيستم گرمايش تابشي، از زير سقف سالن نصب مي‌گردند.

زیرا امواج مادون قرمزی که از منبع سیستم گرمایشی گسیل می‌شوند، برای انتقال به هوا محیط نیاز ندارند و از طریق تابش در کل فضای اطراف اشاعه پیدا کرده و با برخورد به افراد و اجسام، آن‌ها را گرم می‌کنند.

لازم است بدانید هیترهای تابشی لوله‌ای از مشعل، لوله تابشی، منعکس کننده و یک فن مکنده تشکیل شده است، منعکس کننده، انرژی هیتر تابشی لوله‌ای را به سمت پایین هدایت و بدین طریق گرمایش لازم را تامین می‌نماید.

یکی از عمده دلایل و حتی شعار استفاده از گرماتاب در محیط‌های مختلف، به خصوص محیط‌های روباز و بزرگ، صرفه جویی در مصرف برق و گاز است. استفاده از این سیستم‌ها برای گرمایش محیط تا حد زیادی میزان مصرف برق و گاز را کاهش می‌دهد.

Report this wiki page